شرکت کارگزاری سرمایه گذاری ملی ایران (سهامی عام)

شرکت کارگزاری سرمایه‌گذاری ملی ایران قدیمی‌ترین شرکت کارگزاری فعال در بازار سرمایه می‌باشد که پس از نظر سازمان بورس مبنی بر تفکیک شخصیت حقوقی شرکت کارگزاری از شرکت مادر، در اول تیرماه ۱۳۸۴ با شماره ۲۴۸۹۶۷ به ثبت رسید و در ۲۶/ ۱۳۸۶/۱ بطور رسمی مجوز فعالیت خود را از سازمان بورس و اوراق بهادار دریافت نمود

برای ورود به صفحه شرکت کارگزاری سرمایه گذاری ملی ایران کلیک کنید

شرکت مدیریت سرمایه گذاری ملی ایران (سهامی خاص)

شركت مدیریت سرمایه گذاری ملی ایران (سهامی خاص) در تاریخ دهم آبان ماه 1385 تأسیس گردیده و طی شماره 281793 در اداره ثبت شركتها و مالكیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است. درحال حاضر شركت مدیریت سرمایه گذاری ملی ایران (سهامی خاص) ازجمله شركتهای فرعی شركت سرمایه گذاری ملی ایران (سهامی عام)می باشد. نشانی مركزاصلی و اقامتگاه قانونی شركت درتهران ، خیابان كریمخان زند ، خیابان شهید عضدی (آبان جنوبی) ، پلاك 11 طبقه سوم واقع میباشد.

برای ورود به صفحه شرکت مدیریت سرمایه گذاری ملی ایران کلیک کنید

شرکت تولید فیبر ایران (سهامی عام)

شرکت تولید فیبرایران یک شرکت سهامی عام است که در سال 1345 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسیده است.در سال 1356 در بورس اوراق بهادار پذیرفته شده و با نماد چفیبر در بازار دوم بورس مورد معامله قرار گرفته است. فعالیت اصلی شرکت طبق اساسنامه تولید انواع ورق فیبر در ابعاد و ضخامت های مختلف، روکش کردن انواع فیبر و MDF و نیز واردات و صادرات انواع محصولات چوبی میباشد.

برای ورود به صفحه شرکت تولید فیبر ایران کلیک کنید

شرکت آلومتک (سهامی عام)

شركت آلومتك در سال 1342 بصورت شركت سهامي خاص با هدف توليد انواع پروفيلهاي آلومينيومي تاسيس گرديد و با خريد زميني به مساحت 70 هزار متر مربع در 2 كيلومتري جاده قزوين- تهران اقدام به احداث كارخانه نموده و با خريد دستگاه پرس اكستروژن و نصب وراه اندازي آن در سال 1347 اقدام به توليد انواع پروفيل هاي آلومينيومي ساختماني نمود.

شرکت آلومراد (سهامی عام)

در سال 1346 شركت آلومتك از سهامي خاص به سهامي عام تغيير يافت و با هدف توليد انواع هادي هاي هوايي آلومينيومي مورد نياز صنعت برق وارد بازار شد .خريد و نصب ماشين آلات مربوط به توليد انواع كابل و هادي در سال 1348 انجام و خطوط توليدي در سال 1349 به بهره برداري رسيد. با توجه به نياز كشور به هادي هاي هوايي و ضرورت افزايش ظرفيت توليد شركت آلومتك جهت تامين راد آلومينيومي مورد نياز خود با انجام پروژه توسعه نسبت به تاسيس شركت آلومراد در سال 1356 اقدام نمود و با خريد ماشين الات مورد نياز، خط توليد راد آلومينيومي را در مجاورت كارخانه آلومتك راه اندازي نمود پس از پيروزي انقلاب اسلامي شركت آلومتك در سال 1358 به دولت واگذار گرديد و به عنوان يكي از شركتهاي اقماري تحت پوشش وزارت نيرو قرار گرفت .

برای ورود به صفحه شرکت آلومتک و آلومراد کلیک کنید

X