Bafte Azadi

بافت آزادی

 شرکت تولیدی بافت آزادی ( ساکا ) در تاریخ 1343/3/4 طی شماره 9228 در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی ثبت گردید

پشم بافی افشار

شرکت پشم بافی افشار در زمینه صنعت نساجی فعالیت داشته است. ایرن شرکت در سال 1338 در اداره ثبت شرکت های تهران به شماره 6738 به ثبت رسیده و در سال 1355 از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شده است.

 

توسعه صنایع بهشهر

سرمایه گذاری در شرکتها از طریق خرید وفروش سهام آنها و خرید وفروش اوراق قرضه و اوراق بهادار

صندوق سرمایه گذاری جسورانه رویش لوتوس

هدف از تشکیل صندوق،جمع آوری سرمایه از سرمایه گذاران و سرمایه گذاری در سهام شرکت های در شرف تاسیس و یا نوپای دارای پتانسیل رشد زیاد و سریع با هدف کسب بیشترین بازده اقتصادی ممکن در برابر پذیرش ریسک بالا است.

قند مرودشت

توليد قند و شکر و تهيه مواد علوفه از تفاله و ملاس چغندر و متفرعات آن و اقدام به هرگونه عمليات تجاري و کشاورزي و دامپروري و مشارکت با اشخاص حقيقي و حقوقي و يا شرکتهاي ديگر و تاسيس شعب در داخل و يا خارج کشور و مبادرت به هرگونه فعاليت هايي که براي انجام مقاصد مذکور ضروري و مفيد باشد.

 

نیلی صنعت کرمان

تولید و فرآوری انواع محصولات کشاورزی، مشتمل بر کلیه زنجیره بخش کشاورزی از نهاده های پایه تا محصولات نهایی برای مصرف.

 

نساجی خسروی خراسان

شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسان در سال ۱۳۱۳ با بیش از ۱۲۰۰ نفر نیروی انسانی ، ۱۰۸۶۴ دوک ریسندگی و ۱۵۴ دستگاه بافندگی تاسیس و فعالیت خود را آغاز نمود.

 

سیمان خوزستان

شرکت سیمان خوزستان در حال حاضر با تولید سالانه 2/5 میلیون تن کلینکر و سیمان شامل،تیپ های 5،2،1و سیمان چاه نفت (کلاس G)و سیمانهای پوزولانی وسرباره ای با کیفیت بسیار بالا یکی از بزرگترین کارخانه های سیمان کشور محسوب می شود.