preloader

شرکت سرمایه گذاری ملی ایران هیچ گونه کانال یا صفحه‌ای در شبکه‌های اجتماعی ندارد

روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری ملی ایران (سهامی عام) با رد انتساب برخی کانال‌ها به این شرکت اعلام کرد: همانگونه که در گذشته هم تاکید شده شرکت سرمایه گذاری ملی ایران (سهامی عام) هیچگونه کانال رسمی در شبکه‌های اجتماعی ندارد.

در پی نشر برخی مطالب در کانال‌هایی در فضای مجازی که با نام، عنوان و لوگو شرکت سرمایه گذاری ملی ایران (سهامی عام) در حال فعالیت، استفاده از نام تجاری و جذب سرمایه مالی هستند، پیگیری‌های صورت گرفته حاکی از آن است که این شرکت هیچ‌گونه کانال و یا صفحه رسمی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی ندارد. پیش از این نیز روابط عمومی ونیکی بارها با رد هرگونه انتساب این کانال‌ها به این شرکت اعلام کرده است که همانگونه که در گذشته هم بیان شده است، سرمایه گذاری ملی ایران (سهامی عام) هیچ‌گونه کانال رسمی در شبکه‌های اجتماعی ندارد و صفحات منتسب به این شرکت در شبکه‌های اجتماعی جعلی است. بر اساس این گزارش، هرگونه اطلاع رسانی رسمی اخبار، مواضع، گزارش‌ها و …درباره عملکرد و اطلاعیه های این شرکت تنها از طریق سایت «NICI.IR» صورت می‌پذیرد.  

قابل ذکر است هرگونه سوء استفاده از نام و نشان تجاری شرکت سرمایه گذاری ملی ایران (سهامی عام) در فضای مجازی تحت پیگرد قانونی توسط پلیس فتا قرار خواهد گرفت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *